SERVİS TAKİP VE YÖNETİM PROGRAMI
SERVİS TAKİP VE YÖNETİM PROGRAMI İLE,
Küçük, orta veya büyük bayi ve servis ağına sahip firmalarda yada kendi servis ağına sahip firmalar için geliştirilmiş, sahadaki bilgileri toplamaya ve değerlendirmeye yönelik programdır. Merkezler web uygulaması, ekipler ise mobil uygulaması üzerinden çalışmaktadır. Ticari programdan bağımsız olarak çalışmaktadır. Tüm verileri kendi içersinde açılan kartlar üzirenden tutar. İstenirse entegrasyon sağlanabilir. Merkez tarafından Arıza, montaj, nakliye + montaj, nakliye, hasar onarım değişim talepleri açılabilir. İşlem durumları ve servis durumları parametrik olarak iş akışını belirler. Gerekli yerlerde mail veya sms ile bilgilendirme yapılabilir. Kampanya düzenlenebilir veya bir grup stok için ayrı bir garanti yılı belirlenebilir. Web arayüzü üzerinden merkez birimi servislere ve bayilere yönelik iş akışlarını belli edebilir. Gene aynı arayüz üzerinden kendilerine atanan yetkiler doğrulstusunda bayi ve servisler programa giriş yapabilirler. Merkez arayüzü üzerinden servislere atanan iş emirleri takibi ve değerlendirmesi yapılabilir. Hakkedişler takip edilebilir. Depo stokları takip edilebilir. Performans değerlendirmeleri yapılabilir. Kurumsal firmalar ile yapılan entegrasyon üzerinden direk taleplerin firmalar üzerinden girişleri ve takipleri sağlanabilir. Mobil (android) cihazlar üzerinden saha uygulaması yapılabilir. Gerekli çıktılar alınarak müşteri imzası alınabilir. Yapılan uygulamalarda istenirse lokasyon bilgisi ve fotoğraf veya video bilgisi de toplanabilir. Toplanan veriler istenirse Google maps üzerinden gösterilebilir. Talepler merkezden açılabilir ve servise atanabilir. Servis kendine açılan talepleri araçlara veya ekiplere dağıtabilir. Talepler aynı zaman da bayiler, kurumsal firmalar yada servisler tarafından da açılabililr. .